srijeda, 22. siječnja 2014.

Made with LoVe!



20. siječnja 2014. je bio prvi rođendan Accessories by Poa
 2013. je bila uistinu divna godina, inspirirajuća, upoznala sam divne kreativce, mnogo lijepog se dogodilo, divne suradnje, mnogi su podržali i priznali moj rad koji radim s ljubavlju i strašću. Pa u znaku velike ljubavi s kojom izrađujem sve modne dodatke sam nazvala ovu malu kolekciju koja se nadovezuje s Beanies winter collection pa i ovaj post...Made with LoVe!



 Kad se inspiracija pojavi, što drugo napraviti nego sjesti za mašinu i šiti baš to što sam zamislila. S obzirom da sam često inspirirana, toliko su učestali moji radovi. :) Pogledajte mini collection Made with LoVe...i meni najdražu kapicu koju sam sašila Black stars pom pom cap, gombica je ručno rađena, kapica je šivana, kao i zvjezdice koje su ručno šivane, zvjezdice se nalaze s prednje i stražnje strane, po 5x s obje strane. Materijali za turbane i kape su pletenine, rastezljivi, mekani, topli, pogodni za nadolazeće hladne dane. I da ne zaboravim, nešto novo što sam također sama naučila šiti su rukavice. Ideja je došla tako da mi je nešto falilo uz kapice, još neki modni dodatak, s obzirom da nemam puno rukavica odlučila sam se sama probati sašiti i eto. Nadam se da će vam se svidjeti rezultati. Materijali su također pletenine, kapice i rukavice su od istog materijala. Beanies izrađujem s natpisima po narudžbi i po opsegu glave. Moje radove možete pratiti na facebook stranici Accessories by Poa. Take a look! :D

























BEHIND THE SCENE




Nema komentara:

Objavi komentar