ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

New Year's Eve Special Edition - Tiaras


Povodom novogodišnje euforije odlučila sam se na posebnu kolekciju modnih dodataka za kosu, to su unikatne tijare koje su ručni rad te sam se za kompletan dojam odlučila napraviti i posebne statement ogrlice, također ručni rad. 



Moje radove možete pogledati na facebook stranici Accessories by Poa. Modeli su mi bili Matea Mađaroš, Marina Kadić i Sandra Vilušić. Matea je bila zaslužna i za make up. Lokacija snimanja je bio Lotus City Caffe. Za fotografiju, styling i izradu modnih dodataka sam zaslužna ja - Pola Križevac. Kako je sve izgledalo, pogledajte.... :)
P.S. tijare možete nositi za Novu godinu, djevojačku večer, vjenčanje, rođendan...što god poželite :).




































BEHIND THE SCENE






Foto: Pola Križevac

Nema komentara:

Objavi komentar