nedjelja, 22. lipnja 2014.

Moja prva izložba fotografija





Fotoklub Valpovo je po prvi puta organizirao natječaj za izložbu fotografija Moja prva izložena fotografija, čija je tema bila Svijet oko mene. 


 
Na natječaj se javilo 24 autora s 224 fotografije. Stručno povjerenstvo Fotokluba Valpovo u sastavu Jasmina Cvenić-Jovinac (fotograf), Zvonimir Hajnc (nastavnik), Dragan Francuz (član IO HFS) i Blanka Hajnc (nastavnik) pregledalo je sve prispjele fotografije od pristiglih radova i izabralo 60 fotografija. Među tim autorima sam bila i ja, izabrane su bile moje tri fotografije. Na fotografijama je Plesni studio Illusion iz Osijeka  koji sam prošle godine fotografirala za njihov plakat, te je ujedno jedna od fotografija s izložbe i fotografija njihovog plakata (fotografija gdje su članovi plesnog studija na konstrukciji). To je ujedno bio i moj prvi photo shooting u životu. :) Izabrane fotografije su bile izložene 20. lipnja 2014., u petak, u Gradskoj knjižnici i čitaonici Valpovo. Bilo je to jedno predivno iskustvo. Kao svi sudionici natječaja dobili smo besplatno i fotografski tečaj.

MOJE TRI IZLOŽENE FOTOGRAFIJE




Fotke u medijima:






Lokalni tjednik Valpovština


IZLOŽBA









Nema komentara:

Objavi komentar